ریدلی اسكات تایید كرد؛

گلادیاتور ۲ نخستین بار در لندن دیده می شود

گلادیاتور ۲ نخستین بار در لندن دیده می شود به گزارش هنر شهر، گلادیاتور ۲ دنباله ای که جماعتی مدت ها منتظر نمایش آن بوده اند، مقرر است نخستین بار در لندن در یک رویداد خیریه به نمایش درآید.



به گزارش هنر شهر به نقل از ورایتی، پارامونت پیکچرز با خیریه سلطنتی فیلم و تلویزیون لندن همکاری کرده تا نخستین نمایش جهانی «گلادیاتور ۲» را به رویدادی سلطنتی برای جمع آوری کمک مالی بدل کند. همانطور که از نام این رویداد روشن است بیشتر افراد سلطنتی در آن شرکت می کنند. دوک و دوشس کمبریج در سال ۲۰۲۲ در نمایش «تاپ گان: ماوریک» همچون میهمانان این رویداد بودند.
«گلادیاتور ۲» که ۲۴ سال بعد از نسخه اصلی در سال ۲۰۰۰ تولید شده، یک فیلم حماسی با تمرکز بر قدرت، دسیسه و انتقام در روم باستان است و داستان سال ها بعد از کشته شدن ماکسیموس به دست عموی لوسیوس رخ می دهد و حالا در صورتیکه لوسیوس (پل مسکال) بزرگ شده، باید بعد از تسخیر خانه اش توسط امپراتوران ظالم، در کولوسئوم مبارزه کند. او باید به گذشته خود نگاه کند با قدرت و افتخار بتواند شکوه و جلال رم را به مردم بازگرداند.
ریدلی اسکات در این زمینه اظهار داشت: از وقتی «گلادیاتور» را ساختم، همواره از خودم می پرسیدم «آیا می تواند دنباله ای وجود داشته باشد؟» و الان بعد از تقریبا ربع قرن هیجان زده هستیم که سر انجام به این پرسش پاسخ می دهیم.
او در ادامه اظهار داشت: ساخت «گلادیاتور ۲» تایید سخن اورسن ولز است که گفته بود «فیلمسازی بهترین قطاری است که یک پسربچه می تواند داشته باشد» و این بزرگترین قطاری بود که من راندم.
وی با تأکید بر نخستین نمایش «گلادیاتور ۲» در بریتانیا در خیریه فیلم و تلویزیون، اظهار داشت که این سازمان به شکل خستگی ناپذیر برای پشتیبانی از صنعت بریتانیا کار می کند.
جان فلچر مدیر عامل پارامونت پیکچرز بریتانیا هم گفت «گلادیاتور ۲» هفتاد و دومین اجرای فیلم در خیریه سلطنتی است.
در حالی که پارامونت «گلادیاتور ۲» را ۱۵ نوامبر در بریتانیا و ۲۲ نوامبر در آمریکا راهی سینماها می کند، این فیلم ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) در خیریه سلطنتی نمایش داده می شود تا عواید آن صرف پشتیبانی از استعدادهای سینما و تلویزیون بریتانیا شود.

1403/07/19
13:10:46
0.0 / 5
82
تگهای خبر: سینما , شركت , صنعت , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
هنر شهر

هنر شهر

هنر و فرهنگ شهری

honareshahr.ir - تمامی حقوق مالکیت معنوی سایت هنر شهر محفوظ است